2

Just HER!

Acest post este special scris pt. . . Dunny! My best friend.
Photobucket EA este mereu acolo pt. mine si stiu ca'i pot spune orice. Iti amintesti cand m'am suparat pe tine atat de tare, incat n'am vorbit vreo luna ? Sau cand pierdeam noptile la telefon vorbind despre cine stie ce labagii care ne'au frant frant inimile ? Sau cand colindam strazile doar noi doua, de nebune ? AND those days aren't over!
Vom pierde noptile la telefon, in continuare, desi o sa ma'njure bunica'mea, si vom colinda strazile ca doua PSIHOPUPU, cautand un loc'sor linistit care sa ne apartina. Un loc in care sa ne descarcam complet de probleme, in care sa ne destainuim, iar grijile noastre sa zboare cu vantul. . . Whatever.
Iti amintesti toate poreclele pe care ti le'am dat ? :)) Dun Dun, Dun, Dunny, Dun x2, Miss Muffin. . .
Eh. Cu ocazia asta, imi cer scuze si pt. clipele in care m'am purtat urat cu tine desi tu incercai doar sa ajuti. xD
Te iubesc, Psihopupu!

2 comentarii:

♫♪AиDяA♫♪

Ai primit leapsa de la mn ;;) intra aici http://hyperactive-baby.blogspot.com/2010/07/leapsa-again.html (http://hyperactive-baby.blogspot.com/)

poop:X :*:*

Ps: frumos blog;)
pps: mi'a placut moolt postu' dedicat prietenei tale

Hyperactive Dreamer of Doom

I love you sooo much,psihopupu !

Siguiente Anterior Inicio