1

How lame.

"Mai bine cu cracii scurti si curu' mare,
Decat stinghie pe doua picioare!"

Draga mea, stiu ca nu ma suporti. Dar totusi, ai putea macar sa'mi spui ce ai de spus, in fata, sau sa nu te mai scapi cand prietenele mele sunt prin preajma. :|
I mean, wtf te intereseaza pe tine ca am eu curu' mare ? Stii. Macar eu AM cur. :) Whatever.

ON A BRIGHT NOTE.
School started, YAY. Nu, pe bune, chiar ma bucur. Desi noua profesoara de matematica ma lasa rece, iar cea de fizica e atat de proasta incat nu stie sa citeasca. . . so far so good.
Directoarea [ca acum e profa noastra de tehno] e super de treaba, se poarta f. frumos cu noi. :x Si mie mi'era frica, pft. :))
Colegi noi nu avem. . . Eh. Nu le poti avea pe toate.
Azi mi'am julit genunchiu'. :)) Dar Andrada & Dana m'au facut sa rad deci am uitat de durere. . . [e numai vina lu' Victor! =))]
A fost o zi buna. . . Inafara incidentului scris la inceputul acestui prost-scris si plictisitor post. :))

Later. ~

1 comentarii:

Le Wild Me

[e numai vina lu' Victor! =))]
morr!!!ciubalacacipicapa:))asa ii zic sa moara bastonu lu bunicu=))

traiasca fesu...ce dracu :| app am vb azi cu victor..si m-am cacat pe mn de ras...a ..asa mirosea pe aici=)) MORRR ma sinuciiiddd!!!!

Dumnezeu s-a basit deci asa a aparut pamantul =))) cred ca o sa fac si eo un post unde oo sa revin in fortza:X

Siguiente Anterior Inicio