2

Who ARE you ?

Unele persoane s'au schimbat asa de mult. Din fiinte minunate pe care le adoram, in javre ordinare pe care imi vine sa le torturez in cele mai groaznice moduri.
Serios, Diana, ai ajuns in ultimul hal.
Erai o persoana minunata pt. care ma "intreceam" cu Dunny. Si acum regret ca faceam asta. Am realizat, in sfarsit ca NU MERITI.
Asta e adevarul. Nu. Meriti.
Ai ajuns o jigodie, o jivina pe care as fi preferat sa nu o cunosc. Si de ce ? Totul din cauza unui bou, pe care l'ai cunoscut si cu prima ocazie l'ai ridicat in slavi. Asta dupa ce spuneai, la fel ca si mine, ca e un idiot, un sarlatan.
Si uite ce ai devenit. O CLONA a lui. Te porti exact ca el si ma vorbesti pe la spate. CULMEA, cu Denisa. Tu gandesti, macar ?
Ar fi atatea lucruri pe care ti le'as putea spune, dar nu imi permit. Vocabularul ar fi mult prea colorat.
Mult. Prea.
Pentru a insuma tot ce am spus, imi trebuie doar o fraza. Una scurta. Si suna cam asa:

Am ajuns sa TE URASC.

Intr'adevar. Iti pasa mai mult de ALA, decat de persoana care a fost MEREU langa tine. [n.r: Dunny]

Stii ce ? Ia'ti noul ego si INDEASA'TI'L PE GAT!

And have a nice day. Bitch. :)

2 comentarii:

Unknown

Uneori persoanele la care tinem cel mai mult, ne dezamagesc cel mai mult dat fiind ca ne cunosc si poate ca ne ranesc fara sa vrea.
Oricum ce rost are sa te complici, atata timp cat o urasti?Si totusi, tot ce ai scris aici este exact contrariul a ceea ce simti tu.Si daca tu te cunosti pe tine stii foarte bine ca asa este.

Take care!

♫♪AиDяA♫♪

Ai primit leapsa de la mine:> " http://just-a-crazy-girl-like-me.blogspot.com/" <== linku' aici :X

Siguiente Anterior Inicio