5

I can't sleep. . .

De 3 zile incoace nu pot dormi.
Ma pun in pat, imi asez perna, si incerc sa dorm. Dar nu pot. Ma foiesc pe o parte. . . pe cealalata. Tot nimic. Pur si simplu nu pot. De ce ? Pentru ca in fiecare seara, gandul meu se opreste la el.
La ochii sai, de acel verde crud, al ierbii. La zambetul acela strengaresc pe care il afisa mereu cand ma privea. Si la rasul lui zgomotos cu care incerca sa imi atraga atentia.
Hm. Si acum regret. Regret ca am facut pe inabordabila. Regret ca am fost atat de rece. Regret ca nu am profitat de ocazia de a te cunoaste . . .
Pentru ca, desi a trecut o luna, imi dau seama ca imi lipsesti din ce in ce mai mult. Vocea ta imi rasuna in cap din ce in ce mai tare.
Si imi doresc sa iti fi acordat o sansa. Dunny spunea ca m'am indragostit. Poate asa a fost. Dar esti atat de departe. Si cine stie daca te voi mai vedea vreodata ?
Totusi. . . n'am sa'ti uit niciodata numele. :)
Teo. . .
Siguiente Anterior Inicio