1

Cosmoneeeel. ;x

A plecat de doar 9 zile si deja mi'e dor de el. :(
Ne'am cunoscut cand eram micuti. . . Ok, ok, n'am sa stau acum sa istorisesc toata viata noastra. :))Cert este ca la inceput nu ne suportam, iar apoi am devenit best-friends.A fost si este si va fi mereu acolo pt. mine [sper], desi a plecat atat de departe. Si totusi, vei ramane mereu Pitiponcul Sef. :))
Dar oricum, ultima zi pe care am petrecut'o impreuna a fost geniala. ;x
Am ras atat de mult, ca prostii, si am facut atat de multe poze. . .Nu voi uita niciodata acea zi.
O sa imi fie dor sa te strang in brate, sa cantam. . .[hey ho, ai castigat un tricou :>] Si pur si simplu imi va fi dor sa'mi pierd timpul cu tine, vorbind cate'n luna si'n stele.
I miss you, Psihopoponet! Pana anul viitor cand vom relua distractia! ♥
[P.S: Pentru a nu va mai obosi sa intrebati: Cosmo nu e iubitul meu]
Siguiente Anterior Inicio