0

M'am saturat.

Pe bune. M'am saturat. In ultimu' timp aflu ca am fost injunghiata de persoanele de la care ma asteptam cel mai putin. Ma cert cu toata lumea, poate e vina mea. Dar, m'am saturat de toate minciunile indrugate de asa-zisi prieteni. M'am saturat ca persoanele care obisnuiau sa fie minunate, sa se schimbe peste noapte si sa se poarte ca adevarati nenorocitii, din cauza ca si'au gasit noi prieteni care le'au bagat in cap numai cacaturi. Persoane la care nu ma asteptam, au devenit arogante. Enervante. . . Narcisiste, as putea spune. Chiar nu mai poti avea incredere in nimeni ?
DE CE v'ati schimbat asa de mult ?
DE CE ascultati fiecare cuvintel al acelui labagiu, si il absorbiti de parca ar fii oxigen ?
DE CE sunteti atat de PROASTE si atat de CHIOARE ?
Chiar nu vroiam sa o pierd. Dar ce sa ii fac daca e ca oaia si se ia dupa turma ?
Oare sunt singura care nu s'a lasat influentata ?
Probabil. Cert este ca ele nu isi dau seama ca acest nenorocit a aparut in viata lor, dintr'odata, si la fel o sa si dispara. Fara nicio urma.

Dragele mele. E problema voastra daca va lasati in halul asta de manipulate. Eu nu o sa stau sa privesc.

P.S: Muie ma! Nenorocitule!

0 comentarii:

Siguiente Anterior Inicio