2

Ingerii exista. :)

Si se afla printre noi. Nu, nu e vreun cliseu extraordinar venit din capul meu talamb. :)
Este un adevar.
Poate ma credeti nebuna, dar ingerii exista, sunt persoane ca si noi. Doar ca reusesc sa aduca zambetul chiar si pe cel mai nefericit chip. Eu am fost norocoasa sa cunosc doi, chiar trei.
  1. Dunny [Denisa] ~ Este cea mai buna prietena a mea. Mereu acolo pentru mine, sa ma asculte cand am probleme, sa rada la glumele mele proaste, sa ma lase sa plang pe umarul ei. Ea este dovada reala ca prietenie adevarata inca exista in lumea in care traim.
  2. Emy-Chan [Emilia] ~ Desi nu prea vorbim, astazi, prin felul in care scrie, prin vorbele ei frumos asternute pe blog, m'a facut sa plang. De fericire. You said you're gonna make me smile. And you really did!
  3. Love Doc [Andreea] ~ Ha. Love Doc. Numele spune totul, nu ? Ea, [ca si Dunny de altfel] a trebuit sa suporte toate escapadele mele romantice, toate iubirile,toate despartirile si toate lacrimile. Mereu mi'a dat sfaturi, si m'a facut sa rad. Desi este mai mare, nu ma trateaza ca pe un copil imatur. Chiar daca asta sunt.

THEY are my angels.
Do you have yours ? :)

2 comentarii:

Hyperactive Dreamer of Doom

Ma crezi ca atunci cand am vazut prima oara titlul,vroiam sa'ti las comentariu ceva de genu' " DAA!! SI EU SUNT UNUL DINTRE EIII ! " Dar dupa ce am citit postul..ah.Lacrimile parca au inceput sa cada nestapanite,dar nu de tristete,de bucurie.
I love you,Yume >:D< !

EMYLYAKOS

:|:| Deci nu mai stiu ce sa spun!!
Multumesc!!>:D<>:D<>:D<

Siguiente Anterior Inicio